Hazal8 Kizlar bebeğim 5aylik ishal 4gun oldu geçmedi günde 5 6 bez degistiriyorum dolu ateşi falan yok doktora gideyim mi heryer hastalık dolu gidince bı sürü test istiyorlar çocuk iyice kötü oluyor sadece ishali var iştahı iyi ateşi yok
Berilbebegim Hazal8 bizimde ıshal ve kusma salgın varmıs aynen doktora götürün mıtlaka su kaybedıyor hatta bebeğimden bana da gectı
Wanderlust Hazal8 kac gun olmus bir de goturun tabi ki ishal de bir enfeksiyon belirtisi illa ates olmasi gerekmez kusma ve ishal tehlikeli bebek kac gundur ne kadar su kaybetmis yazik suan salgin var size de bulasir mutlaka doktora gidin en kisa surede gecmis olsun
BademsMam Hazal8 ishalde bir hastalıktır ve vücut fazlasıyla yorulur susuz kalır. Kesinlikle hastaneye gitmelisiniz çok uzun sürmüş ishali çünkü. Hastalık olabilir buna göre de önlemler var zaten çocuk bölümüde farklı
Alinduru Hazal8 her yer hastalık dolu olduğu için gitmelisiniz zaten. Enfeksiyon olabilir rota olabilir doktordan iyi kimse bilemez. Tahlili yapılır ilacı verilir.
Hazal8 Wanderlust haklısınız ama geçer 2gune dedim geçmedi boşuna kan alınmasın hastanelerde surunmesin diye bekledim yanlış yapmışım bu gün gidecem🙏
emirinannesi17 Hazal8 Benim oglumda ishal doktor flagy verdi çoğu yerde zor bulunuyomus ilaç kullaniyoz hala
emirinannesi17 Birbebekkkbircicek valla hicbilmiyorumki sadece mama iciyodu mikrop varmış kakasinda kanlı yapıyodu