DuyguDamla
AylinAlaz
Şaka falan yapmadım ha 😄 mama markaların çocuk doktorlarına, insta fenomenlere falan reklam parası verdiklerini biliyorsunuz demi? Güya içinde ekstra vitamin mineral var diye kakalıyorlae annelere, bizim en zayıf yerimizden vuruyorlar. Oysa 1 yaşında bebek zaten yemek yiyor, gerekli bütün takviyeleri beslenerek alması gerekir. Böylelikle formüle falan gerek kalmaz. Avrupa aşağı avrupa yukarı diye çıldırıyoruz hep. Orada 1 yaştan sonra inek sütü keçi sütü ne varsa taze taze ondan içiriyorlar. Oh mis gibi. Tabi çocuğun laktoz alerjisi vs yoksa