YeldaKuzey ben fantom almıştım geçen sene pembiş böyle plastik gibi ama emiş gücü harika 😄 çok memnunum 120 liraya almıştım geçen gördüm a101 /bim katoloğunda fiyatı uçmuş 😵 ya dik süpürge alcaksanız ucunun üçgen olmamasını tavsiye ederim o iyi olmuyo pek önceki benim ondandı memnun değildim 😵😄