Kızlar merhaba şuan sizlerin yorumlarına çok ihtiyacım var 28 günlük bir oğlum var doğuştan popo deliği kapalı olarak doğdu bagirsagi dışarı falan verildi torba takildi vs.kakasini karnından aliyorum neyse bu hastalığının yanında omuriliginde 2,5 cm kist çıktı ve bebeğimin kuyruk sokumuna elimi surdugumde ufacik kemik gibi birsey geliyor elime bugün fark ettim acaba bu kistmi yoksa farklı birseymi pazartesi hastaneye gidicex ama bilen varsa şuan beni birazda olsa rahatlatabilirmi😢