Vlla her çocuk farkı deneyerek tecrübe ediniyorsun,bizde kızımla başladık klazet kapağı aldım tabure feln korktuğu için oturmadi,bir hafta kadar klasik tuvalete gidip geldi suyu çok sevdiği için oynayarak yaptı,sonra tuavleten kayıp düştü,ne kadar tutsamda korktu galiba şimdi lazımlikla devm ediyoruz..neden düştü derseniz terliklerini çıkarıp öyle durmak jstedi,tuavlette fayans olduğu için o yüzden kayıp düştü…oraya girmek istemiyor , biryandan görmemesine çok sevindim kıs geliyor ne yapicam ben diye düşünüyordum..çünkü lazımlagada oturmuyordu..nyse bugün 16gun oldu , kaçırmalar devm ediyor hala söylemiyor ben takip edip götürüyorum,bol sabirlae diliyorum..sizin yerinde olsam 1.ciyi alırım.yada lazımlik gibi bişey..elinizde bulsun .