DamlaDorukhan farkındaysan ben kibarca fikrimi dile getirdim. Test yapmış ya da yapmamış olabilirsin, bu beni ilgilendirmez. Cahil kaldik diyor diğer arkadaşın. Cahil zaten kendisi. Benim sana birsey dedigim yok. Sadece fikrimi söyledim. Eğer adet olmuyorsan doktora gidersin 🤷🏻♀️ şimdi doktora gidersin cümlemi de diğer arkadaş cımbızla çekip cahiliz der 😂 hem post açıyorsunuz. Hemde yorum yapanlarla alay ediyorsunuz. Bu hic etik değil.