Hilalayzz ilk 3 ay reflü tavandı üç doktora gittik iki özel bi devlet gaviskon , motillum ( ki çok zararlıymış kullanmak kullandıktan sonra öğrenip kestim zaten işe yaramadı) , relaktaz damla hepsini denedik hiç biri işe yaramadı günde 11 kere üst değiştiğimi hatırlıyorum reflü yatağıda kar etmedi altı aylık şuan ve sorun büyük ölçüde ortadan kalktı yine kusuyor ama azar azar yani öncekine göre çok iyi tek yolu geçemesini beklemeniz maalesef ben çok dolaştım hiç çare bulamamıştım