Marjinal_Anne2 Merhabalar kızımın dğnden beri ateşi var ateşölçerimiz alnında ölçünce 37.7 gösteriyor bazen 38 ama şimdi vücuttan ölçtüm 38.7 sürekli değeri değişiyor nasıl ayar yapacağım doğru ölçüyor mu onu dA bilmiyorum Ya ,
Ozgeruya Marjinal_Anne2 alın fazla çıkar en doğrusu koltuk altı ateş ölçerle ölçmek bizde gecen hafta atesliydik temazsizla ölçtugumde 39-40 çıkıyordu koltuk altindan 38-38.5 ti
Sarikuzumalp Marjinal_Anne2 Benimde bundan var ama ben buna pek güvenemiyorum ya. Yanlış çıktığı çok oluyor. Doktor bize en doğru ölçüm koltuk altından demişti. Koltuk altından ölçtüğüm zaman hep doğru çıkıyor.
nneslihan Marjinal_Anne2 temassız ölçerler pek doğru çıkmıyor. Bizde kulak ve koltuk altı ölçer var her ihtimale karşı 2 tane bulunduruyorum, Çoğunlukla ölçümler aynı yada 1-2 rakam oynuyor aralarında bazen
Vanilya Marjinal_Anne2 Bu ateşölçerin kulak ölçümü nasıl oluyor canım? Birde çubuk olanlardan bulundur evde ateşölçer. O kuşağı ölçmüyordur. Ilık duş aldırdım. Üstünü incelttin. Yoğurt yedir biraz ılık ala soğsoğuk olmasın. Şurup da versen iyi olur çünkü 38 in üstünde. Bir doktora da gitsen iyi olur belki enfeksiyon vs. Vardır
Melike571 Marjinal_Anne2 trendyoldan mı aldınız ateş ölçeri resmini atar mısınız tam olarak bende de var aynısı galiba bende o sırunu yaşıyorum
Marjinal_Anne2 Hangisini dikkate alacağım body yazan yer sayıları hep değişiyor uf anlamadım bu işi 🤦🏼♀️
Sarikuzumalp Marjinal_Anne2 yok canım şu çubuklu olandan. Uyutunca ölç durmuyorsa ben durmayınca çizgi film falan açıyordum hemen.
Marjinal_Anne2 Ozgeruya hıı evet o Çubuklu var ama izin vermiyor uyursa bakayim ya tutmaya çalıştım kaçtı
Ozgeruya Marjinal_Anne2 eline baska bisey ver onla oylanırken sen ölç. Benim kizimda istemiyor eline baska bisey veriyorum ölçüyorum
nursocum Marjinal_Anne2 uyurken dene canım ama eğer böyleyse ateşi baya yüksek enfeksiyon mu var acaba
Sltnm06_ Marjinal_Anne2 bizimkide bundan koltuk altından olcersen dogru sonucu alırsın. Biz hep bunu kullandik gayet doğru. Alindan ölçülen ateş her zaman yüksek cikar . Sen bebegine dokundugunda kollari ve koltuk alti normal sıcaklığının ustundeysede anlarsin atesini ben ateşi cikinca hemen anliyorum birde ayakları soguk olur atesi cikan bebegin
Marjinal_Anne2 nneslihan yaa bende de şu uzun Çubuklu dan var onunla deneyeceğim buna bende güvenemedim yaa açıkcası
Ozgeruya Marjinal_Anne2 ben temazsızi veriyodum eline basiyodu ışığı yaniyordu dikkatini cekiyodu. Gecmis olsun cnm insallah bian once düzelir 🙏