tatlismelegim sarimsagi ezip zeytin yaginda mi ezip ayak altina sürüyorum demisti biri hastaligi hemen kesiyor demisti. Bi kac kisiden daha duydum ama denemedim.Bal şerbeti ya da incir suyu yapabilirsin. Bi de burun tikanikligina ben okaliptus yagi kullaniyorum o kadar keskin ki cigerlerimi bile aciyor hasta olunca burnumun yanina ucuna süruyorum viks gibi ama acayip etkili hatta hasta olmadigim halde disari cikarken bile sürüyorum koruyuculugu da var bu pabdemide dr söylemisti . En kötü halsizim çok kötüyüm hic bisey yapamam dersen sogani al soy koy bas ucuna arada kokla .