Sevgili anneler yeğenim 10 aylık, sünnet ettirecekler, çocuk cerrahisi varmış hastanede sünnet eden, bugün kontrolde ‘dar pipili, o yüzden ameliyat olması lazım, komple pipiyi açıp kanalları genişleteceğim, narkoz verilecek’ demiş. Ablam da ama daha çok küçük deyince ‘yaptırma o zaman’ demiş. Doktorun tavrından hoşlanmamış ablam, aynı zamanda acaba ameliyat parası için mi bunu dediler diye düşünüyor, özel hastane. Bu durumu yaşayan oldu mu? Dar pipi olanların sünneti nasıl geçti? Başka hastaneye de gidecekler, ben sizlere de danışmak istedim🌹