tari Merhaba annelerim oğlum 8. Ayından 10. Ayına kadar boyda değişim yok 71 di 71.5 oldu dedi doktoru. Kiloda 2 ayda toplam 150 gr almış. Kilomuz düşük ama boy önemli diyorlardı onuda alamamış. Var mı boyu uzamayan bebeklerimiz bizim gibi
tari Glbhrylmz ek gıda ile arası cok iyi değil corba vs asla ıcmıyor kaşık sevmıyor. Pankek meyve vs yiyor. Emmeside zayıf dıkkatı dağınık
Glbhrylmz tari Tamam işte benim kız da kaşık görünce tiki var sanki bı şeyler oluyor sıkma canını seninki daha küçük belki alışır elinle yedirmeye çalış. Kendi eline ver bı de yesin ben öyle yapıyorum mıncıklıyor ellerini saçına sürüyor yere atıyor. Sabır istiyor bı dere yesee içiniz yanmaz yemesi de yok 😔
tari Glbhrylmz blw yapıyoruz başından beri %70 bir ara yıyordu ateşli hastalık gecırdı ıshal vs cocuk ıyıce bozdu bir gram su ıcmıyordu bir ara
Glbhrylmz tari benim kızım da hasta canım antibiyotik tedavisi görüyor şu an. Duanı bekliyorum. Ben de dua edeceğim inşallah düzelirler istahlari açılır
Canyavrum Kbrmd bizde 11 aylık olduk.kilo 8600 , boy 73 cm. Kilomuz 8300-8800 arası sürekli değişiyor ama.. az kilo kadın istiyorum aslında.ama nasıl aldırmaya çalışırım bilmiyorum.istahsiz bebek çok zormus.
Kbrmd Canyavrum Sizinkide iyi bence sizin boyunuz kaç ben mesela kısayım1.58 ne bekliyorsam artık:) Ben eline bir şeyler veriyorum eğer yemezse mesela ekmek o ağzına götürüp açtığında yediriyorum ondan sıkılınca başka bir şey deniyorum sizde bir deneyin bende işe yarıyor
Kbrmd Canyavrum Birde emekliyorsa hareketliyse kilo veriyordur bizim kız emeklemiyor çok uğraşıyor ediyor bende destekliyorum ama olmadı daha dizlerinin üstünde duramıyor bir türlü
Canyavrum Kbrmd ben 1.68, baba 1.85 dışarıda çocuklara, kedilere vb baktırarak en azından dalarak azda yedire biliyorum.inanın evde denemediğimiz birşey kalmamıştır.canları sağ olsun ne diyelim
Canyavrum Kbrmd bizimkide emeklemiyordu.son iki gündür sürünmeye başladı.dedigin gibi dizlerinin üstünde duramıyor ama.