Kızlar selam. 2,5 aylık oğlum var meme mama şeklinde ilerliyoruz. En başında hipp combiotic denedim çok memnundum içeriğinden dolayı fakat çok fazla kustuğu için daha yoğun bir mamaya geçelim dedik aptamil ar ve bebelac gold ar kulladım fakat bu iki mama çok fazla köpürüyor ve kabız oluyor. Şimdi kusması biraz azaldı ve sma ya geçmek istiyorum ama optipro mu yoksa comfortmu karar veremedim kullanan varmı? #mama