Merhabalar güzel anneler. Şehir değiştirdik bu yüzden bebeğimin cildi kuru havaya alışamadı kızardı vs. Dün doktora gidince egzama dedi eumovate diye bir krem , zaditen diye bir damla ve mustelanın stelatopia serisini önerdi aldık. Kremi dün sürdük iyi geldi gibi. Doktor sağolsun hızlıca muayene ettiği için soramadık. Sorduklarımızı da geçiştirerek cevapladı zaten. Benim sorum bu egzama alerjik olmak zorunda mı yoksa hava kuruluğundan mı oldu ? Bilenler cevaplasın lütfen 🙏🏻