Selaam anneler 🌸Oğlum 11ay 5 günlük 10gündür evde babası varsa babasını bırakmiyor dışarda beni normalde herkese giden aglamayan bir bebek seçici davraniyor artık surat çeviriyor hadi onlar neyse.geceleri bu ara hep bizimle uyumak istiyor sabaha karşi yanima aliyorum biraz seviyorum öpüyorum uyutup geri beşigine koyuyorum uyaniyor ayrilmak istemiyor sımsıkı sarılıyor.bende bir aya kadar odasına geçirmeyi düşünüyorum nasıl davranmaliyim temas bagımlısı bebe 😁 ayrılık kaygısı yaşıyor diye düşünüyorum birilerine de hiç bırakmayız ondan olacağını düşünmüyorum yaklaşımım nasıl olsun bana tecrübeli annelerimiz fikir verebilir mi