Anne karnında son haftam da bebeğin böbreğin çok hafif sıvı denilmişti biz de kontrol amaçlı bunun için doktora gittik ve ultrason da 1 mm küçük taş denildi genelde her bebekte görülüyor kendiliğinden düşebilir denildi bebeğimin idrarında felan sıkıntı yok düzenli bir şekilde yapıyor nasıl oldu anlamadık bu durumu yaşayan var mı aceba doktor sıkıntı edilecek bir durum değil dedi ama insan endişeleniyor