kutgun Hanımlar bebeğim dün akşamdan beri ateşi var bazen 37.5 veya 38 calpol veriyorum bir düşüyor sonra tine çıkıyor diş yapar mı bu ateşi
DuyguDamla kutgun canım diş geçmeyen ateş yapmaz bunu hep doktorlar söylüyo başka bişeyi var belliki mutlaka götür doktora
DuyguDamla kutgun bide benim bi arkadaşımın bebeğide böyleydi ilaç veriyorum geçiyo ilacın etkisi bitince tekrar başlıyo demişti meğer el ayak hastalığına yakalanmış çocuk genelde suriye hastalığıda diyolar ona sen doktora götür gecikmeden
Katarsis kutgun canım bizimki diş çıkarıyorken ateşi 37i geçmedi, zaten öyle olurmuş eğer 38 ve üzeri ise başka bir şeyden şüphelenebilrsiniz doktora götürebilrsinz
06-ikra-06 kutgun bizimki de geçen ay bi ateşlendi 39.5 lara kadar çıktı götürdük boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi kızım içmiyor diye vermedik üstüne düşmedik çünkü her şurup içirmede ağlama krizi geçiriyordu. Geçen hafta yine aynı ateşlendi götürdüm gece enfeksiyon ilerlemiş ilacı kullanmadığımız için yine yazdı bu sefer bir hafta kullancaksınız kullanmazsanız geçmez dedi. Zorla elini kolunu tuta tuta içirdik ağlayarak. Şimdi düzeldi çok şükür inşallah bir daha yaşamayız. Bi hastaneye götürün derim
Gulcinkuzey Benımkıde aynı .dişten zannetmiştim Boğazları kızarmış hatta doktor 6.hastalık olabılır dedı. Salgın varmış.
Mommyys Bizimde 1 hafta once oyleydi 6. Hastalık cıktı ama 39,5 fln oluyorsa yoksa 38,5 hafif ates olur dişten olabilir
DuyguDamla kutgun çıkarsakta çıkarmasakta hastalanıyolar işte bende bu hastalığı çok görmedim ama bi kaç kişiden duydum inşAllah öyle bir durum yoktur sizdede
Juliet1 kutgun diş olabilir kulak olabilir çocuğu takip edin kulakları ile çok uğraşıyorsa orta kulak iltihabı olmuş olabilir
Nil28 kutgun kızımda aynı 38,8 e kadar çıktı ilaçla düşüyor sonra tekrar yukseliyordu doktora gittik bogazina kadar inmiş gribal enfeksiyon ilaç verdi şimdi ateşi düştü ama öksürük başladı 🤦🏻♀️Salgın var mis o yüzden galiba allahim şifa versin bebelerimize 🙏