minikoglumm bence normal beslenme düzeni. Bebekler artık hareketli , benim kızım 10 aylik olduğundan beri yürüyor. Bizde 12. Ayda 9.350 idik mesela. Bizimde sabah mama iciyor 120 ml yapıyorum ben. Sonrasında uyanınca kahvaltı yumurta, ceviz , pekmezi var , peynir ,domates salatalık vs. Oglen uykusuna geçmeden meyve yediriyirum ben sonrasında yine mana iciyir. Uyanınca corba ıcıyorum. Aksam yemeğini bizimle birlikte bizim gibi yedirmeye çalışıyorum. Mutlaka 1 protein , 1 karbonhidrat bir de yanına yogurt oluyor. Eger aksam yemeğini güzel yediyse uyku öncesi karnı cok.sismesin diye başka birsey yedormiyorim sut içip yatıyor. Aksam yemeği biraz zayıf yediyse muhallebi yapıyorum. Ne yerse yesin uykuya gecemeden önce de mama icoyor.