Alminam Kızlar doğumdan sonra ayak baş parmaklarım şişmeye başladı kızardı iltihaplandi .Hamileyken ilgilenemedim die düşündüm ama doğumdan sonra oluyormuş başına böyle birşey gelen var mı nasıl başa çıktınız hangi bölüm bakıyor tedavisi var mi
Hnisa Alminam Bende de oluyor canım 3 aydır sağlı sollu baş parmaklar. Ayakkabı giyince daha çok batıyor yürüyemiyorum :(
Nulufer25 Alminam bende de oldu doktora gittim dolama olmuş dedi vitaminsizlikten dedi bütün el ve ayak parmaklarıma bulaştı fito diye bir krem aldım onu vurunca geçti
SemaOnur Alminam Aaa dogumdan sonra mi oluyormus bende de oldu bende diyorum neden boyle oldu diye cok canim yaniyor ayakkabi giyince
Elifmom Aa dogumdan sonra mı oluyomuş bende ayakkabıdan sanıyodum cok acıtıyo. Tırnagın batan ucunu hafıf kaldırıp pamuk koymustum ben oraya bıraz hafıfletıyo
Srplmcht Allah allah bende soklardayim dogumdan sonra mi oluyormus.benimde ayak parmagimda ve elimin bi tirnaginda oldu🤔