Arkadaşlar 1 buçuk yaşında oğlum var ocağın 20 sinde iki yaş oluyor ve artık bezi bırakmak istiyorum bazen geceleri açıp uyuttugumda 1 gram bile istemiyor kakasını yapmıyor ama gündüzleri istiyor konuşmuyor sadece anne mama diyor bu kelimeleri diyor bana bı yardımcı olumurmusunuz