LaraCroft Kızlar tekrar merhaba, Ben geçen kış kokopatik kullandım. Kaydırmama, sıcak tutma konusunda memnunumda aslında ama terleme yapıyor keisnlikle. Var mıdır bunun daha kalitelisi?
Alpingo LaraCroft yoyo joniur kullandım cok güzel ama ben pamuklu olannı aldım kadifeler nasılsıe bilmiylrum canım
sheesyelllow LaraCroft intagramda tofy.baby var orada terletmez yazıyor bende denemek istiyorum ama bı bakın isterseniz
[silindi] LaraCroft kuzenim 2 çocuğuna da ella bonna almıştı çok memnun kaldı bu sene bende alacağım tavsiye ederim
LaraCroft Alpingo bende kadife almıyorum bu seferde çok fazla sıcak olursa terleme artar diye. Bu markayada baktım ama hemen hemen aynı görünüyorlar sanki dışardan kokopatikle
Alpingo LaraCroft evet aynılar ama bizde terleme yapmadı,hemde bebeğim cok terler o yüzden belirtmek istedim bu şekilde başka patik bulamadım ben hiç,hem ayağından çıkmıcak hem kaydırmıcak bulamadkm
LaraCroft Alpingo terleme yapmıyorsa bu seferde buna bir şans vereyim olmadı. Satışı sadece inter sitesinde mi acaba?