Deletedmom896 biz eşimle geçen ay ilk aşımız biontech olduk,eşim çok ağır gecirdi,bende bişey olmadı, ikinciyi vurulmaya korkuyorum ama mecbur olucaz.insAllah ağır gercirmem,çünkü oturduğum yerde kimse yok,kızımı düşünüyorum, tuvalete egitimdeyiz,bu yüzden beze dönmek istemem…15gun oldu tuavlet eğitimi…