İkiz annesiyim 4,5 aylığız henüz bir sıkıntı yaşamadık. İkisi de uyku ve beslenme düzenine aynen devam ediyorlar. İkinci aydan bu yana gaz uyku huzursuzluk vb sorun yaşamadık. Üstelik ikisi de erken diş çıkarıyorlar. Hiç atak hesaplamadım, atak psikolojisine girmedim bebeklerim de çok rahatlar. Elbet huzursuz zamanlarımız oluyor olacak da ama olumsuz beklentiye girmemek bence bu dönemleri kolay atlatmayı sağlıyor 🙋🏻♀️