Deletedmom0099 Merve3242 evet bestlakın çok etkisini gördüm ama düzenli kullanmanız lazım bıraktıgınız an etkisini kaybediyor
Tugce Merve3242 Bol bol emzirmenin ve solgarın da katkısı olabilir ama bestlakın etkisini gördüğümü zannediyorum
sademinannesi Merve3242 ben 4. Şişeme başlayacağım 10 gün rahat gidiyor bir şişe etkisi bende büyük sütüm az geliyordu bebeğime bir ara ama bestlak kullanalı bir sorun yaşamadım. Ama bestlağın yanında humana mesh promalt falanda tüketiyorum ben tavsiye ederim.
Deletedmom0099 Merve3242 evet eczaneden aldım. kullanalı 1 seneyi geçti net hatırlamıyorum ama 1 ay gidiyodu galiba
Tugce Merve3242 O zaman ben size başka bir şey önereyim. Ebebekte satılıyor ismi promalt. bebeğimin gluten alerjisi olduğu için fazla tüketemedim sadece 2 gün, günde 1er kutu içtim. Ama o 2 gün üstüm başım süt oldu öyle süt yaptı.