Kızlar ben sağıp sağıp buzluğa atıyordum bugğn işk defa kullanayım dedim bir ay önce sağdığım sütü çıkardım ama iğrenç kokuyordu anlatamam ben zaten çovuğa vermeyecektim ama belki bana öyledir o sever diye düşündüm çovuk suratını ekşitti ben de hemen döktüm yanş tadı değil de kokusu tuhaf e kokusu tuhaf ama içerken de bir anormallik oluyor anlayamadım neden böyle oldu vermeden önce bşr saat oda sıcaklığında çözündü şimdi diğer sütler de çöp mü oldu