Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri humana kullanıyorum.doğum yaptığım hastane hipp veya humana alın demişti,birçok eczacıya danıştık humananın daha iyi olduğunu söylediler.ne gaz ne de kabızlık problemi olmadı,kilo alımı da gayet iyi bebeğimin.pek kullanan yok nedense çok yaygın değil eczanelerde bile zor bulunuyor ama bence son derece kaliteli bir mama.bebeğinizin humanadan dolayı bir sorun yaşadığını düşünmüyorum.