Afra49_61 çok geçmiş olsun tekrar şakın boşvermeyin gidin ben bir hafta yeşil kakayı gaz zannettim kızım çok gazlı bir bebek çünki o dönemde de çok gazı vardı meğer yavrumun karnı buruluyomuş ilk bebeğim anlayamadım sonra kanlı kakayı görünce dünya başıma yıkıldı şakın boşlamayın mutlaka kakayı tahlil ettirin