Ayazz54 Benim oğlumun da 7.5 aylıkken sesi kısılmıştı hatta konuyla ilgili post da açmıştım. Hasta da değildi. Bir süre öyle kaldı 1-2 hafta sonra geçti. Doktorumuza sorduğumda normal olduğunu panik yapacak bir şey olmadığını, devamlı olan geçmeyen ses kısıklığının müdahale gerektirdiğini söyledi. Seslerini keşfettiler bir dönem olduğu için bağırmış olabilir ondan kısılmış olabilir demişti. Dediğim gibi müdahalesiz kendiliğinden geçti inşallah sizin de aynı şekilde olur. Bu arada aynı aylarda bu problemi yaşayan birçok anne olduğunu fark ettim araştırınca. İçiniz rahat olsun şimdilik takipte kalın isterseniz. Tekrar geçmiş olsun.