Alsem dolaptaki donmuş olan 180 mmlik sütümü bi alt rafta çözdürdüm.120 cc koyup ısıtıp kızıma içirdim. Pakette kalan sütü aynı ısıda dolabın alt rafındaki sütle karıştırabilir miyim mesela 60 cc kaldı üzerine yenı sağıp soğuttuğum sütle karıstırıp verebilir miyim
BirAlparslanAnnesi Alsem anne sütünü direkt ısıtmamalısın sıcak suya oturtup ılıtabilirsin. Bide sütleri karıştırmayı pek önermiyorlar
Nohutannesi Alsem buzluk taşıma çantası var onlara alıp doldurup götürün. 30paket buz kalıplarıyla 4saate çözülebilir, çözünen süt tekrar dondurulmaz okadar süte çok yazık olur. Diğer konuda da arkadaşlara katılıyorum bence de karıştırmayın
Alsem 2.sorum şehirler arası 3 saatlik yolda nasıl erimeden muhafaza edebilirim yaklaşık 4 saat 30a yakın paketi
BirAlparslanAnnesi Alsem araba buzluğu varsa onlara buz yaparak muhafaza edebilirsin ama bu sğt işleri çok riskli işler yani dolaptan çıkardıysan geri dolaba atamazsın
Astalavistaaa Karıştırabilirsin bir sorun olmaz. Ben çok yapardım öyle. 4 saat kadar dayanır mı denemedim hiç ama donmuş olan süt saklama çantaları oluyor termal çanta, onlarda 2-3 saate kadar dayanıyor.
Astalavistaaa Alsem evet çok kez yaptım bunu ben doktoruma da sormuştum sıcak soğuk dengeleri eşit olursa karıştırabilirsin demişti.
xnurcanx Astalavistaaa siz sanırım yeni sagdiniz süt ile dolaptaki sütün karışmasından bahsediyorsunuz. Çunku bu dediğiniz onun için geçerli ısıtılmış süt için değil yanlış bilgi vermeyelim
xnurcanx Alsem ısıtılan sütü soğutsan da taze sütün icine koyamazsin. Hatta dolaba da koyamazsin. Tekrar tekrar ısıtılmaz. İcecegi kadar ısıt geri kalani 1 saat icinde geri vermeye çalış icmiyorsa da çöp artik o süt. Sakın dolaptaki sütle falan karıştirma