Günaydın kızlar, yine kararsızlıktan uyuyamadığım bir sabah, bu aralar ev alma niyetindeyiz. Krediyle alacağımız için de ince eleyip sık dokumaya çalışıyoruz kredi 10 sene ödenecek malum :( problem ankette belirttiğim gibi iki ev de şık fiyat olarak hemen hemen aynılar ama biri biraz eski, 10 sene sonra satarken nasıl olur kısmını da düşünmeden edemiyor insan ama sıfır evde de ne bir kiler var ne bir ebeveyn banyosu. Sığmak oldukça zor olacak gibi , diğer ev de 8 yıllık kredisi bitesiye 18 yıllık olacak :( siz olsanız hangisini seçerdiniz