Evet bu aylarda oturması imkansız destekli oturmak için bile erken bence ama kızım bni şaşırtıyor.Koltuğa oturup onuda kucağıma yatırdığımda oturma pozisyonuna kaldırıyo kendini zararlı değil mi bu canı acısa tepki gösterie diye düşünüyorum engel olsam mı ki çok kararsızım ne yapsam