Toprak0835 bende 42 gün önce dezeryanla dogurdum ve 1-2 hafta sonra tualetimi yapmakda coook ama cok zorlandim yani dogum sancisi kadar vardi 🤣 ama sadece birkere oldu ondan sonra düzeldi bol bol corba icin ve doktorunuza söyleyin dogum sonrasi icin kabiz olmamak icin bi toz veriyolar suyla karistirip iciyorsun bende cok ise yaramisti