Nslhnsvvl Bu nasıl bir uslübdür ne kadar çirkin konuşuyorsunuz. Normal yapamayacak insanları çatısı açılmayan insanları normal diye zorluyorlar sonra o anne neler çekiyor nasıl ebe oldunuz anlayamadım. Zorunlu sezeryan olanlar var şimdi çocukları aptal mı ne kadar iğrenç konuşmadır bu. Benimde abim kadın doğum uzmanı asla asla böyle bir kelime kullanmaz ki sezeryan ile dünyaya gelmişiz. O kadar çok insan gördüm ki sezeryan doğan bebekler gördüm normal doğan bebeklerden fazlasıyla zeki bu insanın kendisinde başlar doğar doğum şekli ile ne alakası var saçma saçma konuşmayın insanları yanıltmayın. Mecburi sezeryan oldum suyum geldi açılmam olmadı bebeğimin kordonları dolandı sezeryan oldum çokta memnun kaldım Allah’ın izniyle 🤲🏻