20 günlüğüz bizde 😊 normal diye düşünüyorduk doktor bi sıkıntı yok sezeryandan karşıyım dedi sabah 6 da suyum geldi ama az başta anlamadım 1 saat sonra yine akınca anlamadım altıma işemediğimi 😂 9 da hastaneye gittik 9 buçukta yatışım yapıldı özel hastane bu arada nst falan derken öğlen sancım başladı 12 buçuk da akşam 7 buçuk oldu sancılar şiddetlendi biraz doktor muane etti açılma yok bebek yukarda ve suyum bitti sezeryana dedi bi anda sabaha kadar zor doğurursun demişti zaten spinal yapamadılar eğelemedim yerini bulamadılar kaç kere iğneyi batırdı sırtıma bilmiyorum ama kesinlikle acımıyor serumdan daha acısız olmayınca yatırdılar genel yaptılar herşey nasip bence sezeyan normal beni çok zorladı