AlyaArya Ecem1 ben ☺️ İki doz aşımı da oldum çok şükür bir şey olmadı. Yarım saat hastanede bekledim.
Kaderiko Ecem1 oldum 2. Doz cok kötüydü lenfl bezlerim şişti koltuk altım sisti. Boğazlarım bembeyaz oldu 1 hafta yara su içemedim cok kötüydü ağlama kivamindaydim hep.
havana1 Been.Çok korkarak yaptırdım ve aşıdan sonra 20 dk beklettler hastanede ama şükür hiçbir şey olmadı.Gönlünüz rahat yaptırabilirsiniz 🥰
Ecem1 Çok teşekkür ederim hepinize bende korktum çünkü önceden ilaç alerjisi olana biontek yapmıyorlardı