cakilbeyb Regl olduktan sonra aşı olmaya karar verdim 2 hafta sonra da oldum. Fakat beklenmedik bir hamilelik yaşıyorum. Aranız da bu şekilde öğrenip 2. doz aşısını olan var mi kızçeler?
benkullanici07 cakilbeyb biontec olduysaniz aşıyı hamilelere ve emzirenlere zaten tavsiye ediyorlar olmalarini bi zarari olacagini dusunmuyorum
Cevizlikekim cakilbeyb bence dr la konusun hemen canım. Ben 2. Gebeliğimi yasıyorum tam aşı olmaya olmaya gidicekken bebişi öğrendik dr um aşı olamazsın dedi 5 haftalıktı o zaman. Biontech
Noname21 cakilbeyb canım burda 11 hamile asisiz olduğu için vefat etti males3f. Yurt dışında zaten ilk hamilelere yapıyorlar. Sen yine de doktorunla kinus ama bir sorun olacağını sanmam
cakilbeyb Cevizlikekim bende biontech oldum, pazartesi gidip soracağım. Fakat yurtdisinda yasadiğim için, yeni karar ile hamilelere hangi hafta olursa olsun aşı yaptırıyorlar🤨 Turkiye de nasıl merak ediyorum .. cok kararsız kaldım
HypnoticPoison Cevizlikekim yurtdışında hamilelere de mecburi ve sorun yaşayan bir hamile araştırması yok aşılara güvenin artık ya
Cevizlikekim cakilbeyb belli bi haftadan sonra yapılabiliyor aşılar türkiyede ama ilk zamanlarda değil canım
cakilbeyb HypnoticPoison HypnoticPoison aşı karşıtı değilim zaten. ve I know baby her gun takip ediyorum araştırmaları ve makaleleri💀 Sadece turkiye de ki anneleri merak ettim👽
cakilbeyb Noname21 Allah korusun🙏🏼 burada zaten yapıyorlar biliyorum :) sadece benim durumumu yasayıp doktorlardan bilgi alanları merak ettim, cok tesekkur ederim❣️
Gizem_uraz21 cakilbeyb olun hiç bir zararı yok ki kulaktan dolma şeylerle çok hata yapıyoruz yengem olamdi asi covid oldu ölümden döndü
Ndrg-12 cakilbeyb ben öyle olmuşum. Aşı oldum bi ay sonra hamile olduğumu öğrendim bir sıkıntı yok çok şükür. 3. Dozu da olurum şuan hamileyken
cakilbeyb Ndrg-12 oh sonunda sorumu anlayıp cevap veren bir insan, Cok cok tesekkur ederim canım benim🙏🏼
Ndrg-12 cakilbeyb ne demek 😌 ilk hamileliğimde covid geçirmiştim ve çok ağır atlattım şimdi aşı olmayı covid olmaya yüz kere tercih ederim 😌
Bitanem27 cakilbeyb hamileler ile ilgili bir çalışma yokmuş bazı doktorlar hastalarına göre yön çiziyor ol yada olma diye onlarında elinde bi veri yok . Ben hamile olsaydım mutlaka aşımı olurdum 2.3. Ne kadar gerekiyorsa 2 ayda 9 hamile covidden vefat etti 25 36 yaş arası ve içlerinde hiç bir kronik hastalığı olmayanlar. O yüzden size olun diyemem siz karar verin ben hamile olsaydım olurdum
cakilbeyb Bitanem27 teşekkür ederim🙏🏼 bende olmayı düsünüyorum kesinlikle. Sadece buradaki durumu merak ettim. Aşı karşıtı bir insan degilim💋