Dyg1dyg bizde de durumlar aynı😂 Gittikçe de kötüleşiyor öu emin olamadım.Acaba diyorum diş huzursuzluğu mu var. Araştırdım 4 ayda diş çıkarab çok bebek var. Doktorumuz genetik demişti. Yani illa ki 8-9 da çıkacak diye bir şey yokmuş. Dişlerine bakıyorum öyle bir şişme yok, öncesinden tecrübem de olmadığı için çıkma aşamasındaki görüntüsü nasıl olacal dişlerin tam bilgim yok. Oral dönemde olduğu için her şeyi ağızıyla keşfettiğini biliyorum ama biraz da diş kaşıma durumu da buna dahil oldu diye düşünüyorum. Dişlerini kaşıdığımda hoşuna gidiyor çünkü. Ama geceleri durumumuz fena. 2 saatte bir kalkıyor. Bugün 4,5 ta kalktı uyumadı bölük pörçük. Sonra sabah 6 da tamamen uyandı. Ondan öncesinde zaten uyanmıştı 2 buçuk gibi. Gündüz desen önceleri uyku saatleri gene 1 saati buluyordu bir şekşlde şimdi 30 dk geçmiyor kurulu gibi adeta. Bu aksam yatırdığımızdan beri de 2-3 kere uyandı şuana kadar gecemiz çok eğlenceli olacak gibi 😂🤯