Kızlar özel bölgemde yani vajinamın girişinde bi et parçası farkettim ve doktora gittim baktırdım. Doktor siğil var dedi. Ve virüslü siğil olabilir dedi 50 tane tahlil istedi. Bide yakmamız lazım ve seni uyutup öyle yakacağız dedi. Çok korkuyorum😢 Siğil ne demek bide vajinada gelmesi normal mi ? Ya virüslü siğil çıkarsa nolacak ? Bide cinsel ilişki yaşamayın bulaşıcı dedi nasıl bişi bu anlamadım. Kötü bişi mi ?