selin-1903 Merhaba hanımlar boğazım ağrıyor yaptığınız bana çok iyi geliyor dediğiniz kürleriniz var mi valla yazarsanız çok makbule gecer
Emir123ali selin-1903 Zencefil, zerdeçal,karabiber,tarçın,bal limon macun gibi yapıp yersen bir kaç gün yaparsan iyi olursun ben hep böyle yapıyorum geçmiş olsun
Deletedmom78654 selin-1903 nişasta ve sütle mama yapın biraz bal koyun içine ne çok karı ne cıvık olsun pişirin, piştikten sonra da içine tereyağ koyun . Bunu bir kaç sefer tekrarlayın çok iyi gelecek yumuşacık yapıyor boğazı
Dasbaby selin-1903 pekmezle cevizi tavada kaynatın yarım çay bardağı pekmez 1 tatlı kaşığı tereyağı ceviz atin yiyin