mihrosum 00.30da uyandı emzırdım hatta mama verdim. Normalde asla gece emzirmem onu bile yaptım uyumuyor. Konusuyor 2 saattr. Yataga vuruyor bir saga bir sola sonra guluyor. Tobe yarabbi neden boyle oldu
Tugce5540 mihrosum aynı postu ben açtım bacım bizde uyku mağduruyuz bu saat oldu 20 aylık benim kızda yok uyumuyor deliricem
KayraninAnnesii mihrosum benim daha 1 ay 9 günlük böyle postları görünce korkuyorum valla yolun başındayım gibi millet 40 günü geçsin rahatlar derdi 🤣😂
Mom345 mihrosum 14 aylık salla salla ayaklanır m koptu emzirdim uyumuyor sallıyorum uyumuyor gözler kapalı ama dalamıyor bayılcam
mihrosum Tugce5540 yaa niye boyle oldu acaba. 3satr uyanık. Uyuyacak gibide gorunmuyır. Sizinki suan napıyor
mihrosum Mom345 ay vallahi biz mama ıcırdım yok emzırdım yok 3 saate konusuyor. Hayır konusmayı da bilmiyor mırıl mırıl
Mom345 mihrosum yok öylee değil bizimki uykulu ama dalamıyor koydum yerine ben dalana kdr uyanmasa bari sizede bol sabırlar