Ecs18 ayy bu 5-6 ay önce bende olsaydı ne çok lazımdı ya. Şubatta doğdu kızım , böyle birşey olduğunu bilsem gider alırdım. Battaniye tam bir rezillik açılıyor ediyor. Puset kullandık ama çok ağır ben taşıyordum. Bu ne güzel birşeymiş. Siz neden kullanamadınz