Kızlar ikinci doz aşımıda pazartesi oldum mayısın 1nde covit gecirdim ağustosun 11 i 1.doz eylülün 2 si ise 2.dozumu oldum salı gününden beridir öksürüyorum anlamsızca ve ciğerden önce büyük oğlum sonra ben sonrada küçük oğlum ciğerden öksürüyoruz covidmi olduk acaba ya anlamış değilim ama zannetmiyorum covit olduğumda bu kadar ağır gecirmedim🥺