isimsizbiranne Kaanmom evettt izdiham var hahshsjhs dört beş parça kaptım bende offf o ne öylee sepete atıyorum hemen çalıyolar 😂😂
nhr Girlpower aynısinı dün e bebekten 80 tl ye aldım 😥😥suan cok uzuldum kendi adima ben magazadan almistim
Anneyimbennn Girlpower o bitmiş de Bi kaç parça bişey alayım ddm eşimin temassız şifresiz kartını kapamış şifre istiyor offf ya 400 TL lik ürünü 95e almıştım oysaki😔