Tweetymom https://www.hizliresim.com/ry2mc8p Ebebekten bu tulumu aldık fakat kaç tog üstünde yazmıyor ki ben bunu nasıl anlıycam ki. Bu tulumdan alan var mı togunu bilen
Mom9870 Tweetymom Beden tablosu yazıyor siz seçeceksiniz. Ortalama 1.5 yada 1.7 tog. Çok soğuksa eviniz 2.5 tog da alabilirsiniz.
limonlukarpuzzz Tweetymom 1.5 tog olmasi lazim dün aldim bende ustlerinde 1.5 tog yaziyordu ve 18-20 derecede giydirilebilir yaziyordu..
Tweetymom Mom9870 Ben mağazadan aldım şuan çocuğum içinde uyuyor fakat togu etiketinde falan yazmıyordu o yuzden merak ettim kaç togdu bu diye
Tweetymom limonlukarpuzzz aaa yazıyor muydu ben göremedim ya iyi bari teşekkürğ ederim. Üstüne zaten başka bir şey örtmeye gerek yok amacı bu zaten ama ana yüreğim sanki üstü açıkta kalmış gibi hissedip huzursuz oluyor 😂
Mom9870 Tweetymom Görüntüsü çok kalın değil ya 1.5 ya 1.7 tog bu. Aslında etiket kısmında yazması gerekiyor.
Tweetymom Mom9870 Etiketi mağazada incelemedim tog aklıms gelmedi çünkü eve geldim incelerkrn oğlum rahat bırakmadı ağzıns falsn almaya çalıştı bende sonra incelerim diye koydum bir yere o gün kayınvalidem gelmişti çöp sanıp atmış bakamadım adam akıllı 🙄
limonlukarpuzzz Tweetymom ben ustune müslin örtüyorum canim.. Gittim mağazadan aldim modeli görünce hatirladim :)
Mom9870 Tweetymom Hayır şey mesela tulumun bir yerinde de yazıyor üst ense kısmı yada yanlarda oraya da bakabilirsiniz.