Mavis_54 en geç şu yaşta bırakılması gerekiyor diye bi kural yok. bebeğiniz gerçekten acıkıyorsa vermeye devam edebilirsiniz. ben 13 aylıkken su vererek bıraktırdım ama kızım hiç ağlamadı yani açlıktan içmiyordu, sizinki ağlıyorsa içmek istiyordur vermeye devam edebilirsiniz