Yigitahmedim Merhaba güzel anneler Hamilelikte aşı yaptıran anneler tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz
Nimet-efebspnr38 Yigitahmedim hamileyken 3. Trimester döneminde ilki oldum bebegm 1 haftalıkjen diğerini oldum sadece kol agrıs7 ile gectı bebegm 1.5 aylıkken kovit gecırduk ateslendi ama bende hiç bişey yoktu bol bol emzirdim 3 gün içinde atlattık şükür
Minikcivcivim Yigitahmedim ben hamile değilim ama kuzenim hamile o yaptırdı iki dozu da biontech. İlk aşı da sadece kol ağrısı olmuştu ikincisinde mide bulantısı ve halsizlikte yaptı ama iki güne toparladı.
Bety Hamileyim aşı oldum yan etkisi kişiden kişiye göre değiştiriyor bu sebepten oldum aşımı ilk doz 2 gün önce oldu çok hafif kol ağrısı oldu şükür başka bir şey olmadı
Yigitahmedim Bety alman aşısı oldunuz sanırım bende sinovac 2 doz olayım 1 doz alman diye düşündüm. Gebelikte sinovac hafif diye. Sizin alman aşısı mi