Merhaba kızlar Çarşamba bebek doktoruna gittik bebeğim 44 günlük boğazında arada hırıltı var dedim ve gündüzleri uyuyamiyor geç uykuya dalıyor dedim hirilti için alerji testi yaptırdı negatif çıktı ama yine de ara ver süt ürünlerine yumurtaya falan dedi zaditen ilaç verdi bir hafta sonra tekrar göreyim dedim bugün üçüncü gün ilaçta bugün hep uyudu bebeğim şimdi emzirmeye zor kaldırdım bı iki kere emzirmek için uğraştım emmemisti şimdi emiyor forumda bu ilacın uyku yaptığını duydum ama kullanmalı mıyım doktora gidene kadar uyumuyor dedim diye mi verdi hırıltı var diye mi verdi şaşırdım ben ilaçla uyutmak istemiyorum çocuğumu özel hastane doktorlarına güvenmiyorum böyle olunca