Kızlar selam, 2019 yılında taksitlerimi ödemeye başlamıştım ancak işten ayrılmam sebebiyle ağustos 2019da erteleme talebinde bulunmuştum. 2 senedir çalışmıyorum. Erteleme sonucum yeni geldi şaka gibi. Ödeme yaptığım için erteleme isteğim kabul edilmemiş ve bir ton faiz binmiş. Üstüne üstlük borcun vergi dairesine aktarılmış ve icra takibine verilmiş. Yapılandırma tarihi geçti sanırım değil mi? Şu an 500 küsür aylık taksit ödemesi çıkıyor bir ton faizle. Yapılandırma yapma imkanım yok mu hiçbir şekilde bilen biri var mı🥺 Yeni bebeğim oldu ve bir sürü masrafımız var, işe de giremiyorum şu an için ne yapacağımı şaşırdım..