GamzeEbrar kıızm 15 aylıkken hatayda bir eczaneye gittim ve kızım adamdan aşırı korktuğu için okadar çok ağladı ki eczacı bu şekilde delemem dedi biz de vazgeçtik sonrasında ailemin yanına istanbula geldim ve annemle beraber tıp merkezinde hemşireler tarafından delindi okadar kısa sürdü ki kızm tabi yine yabancıları gördüğü için biraz ağladı ama snylikti işlem bittikten hemen sonra emzirdim ağlaması durdu sonrasında 3 gün krem sürdüm ve emzirdiğim esnalarda kucağımda iken küpeyi çevirdim ki yapışmasın diye 3 hafta sonra da altın küpeye geçtik ve çok şükür bu süreci de bu şekilde sağlıklı atlattık bi sorun yaşamadık