alibeyannesi Akşamları yatağına yatırıp desteksiz uyuyan yavrum gitti korkan anne diye ağlayan çocuk oldu. Yanında dursamda benden temas bekliyor . Uyanınca ağlamazdı direk anne diye ağlıyor. Sizde durumlar nasıl.? Anneye bağımlılık arttimi
2bebeannesiii alibeyannesi 11 gün sonra 2 yaşına girecek ve sırtımda uyuyo , söyleyeceklerim bu kadar 🤦♀️
Msstiskaya 20 aylık. Hemde çok. Babasına çok düşkündü önceden ama şu an beni kidkaniyo babadan. Yanyana oturunca dahi ortamiza geliyo😁 Ama çok tatlı. Sabah uyanınca direk benim göğsüme yerleşiyo babasına pas vermiyo falan bu ara bayılıyorum bu hallerine 😁😁😁
alibeyannesi Zeyzeyyyyy gerçekten de öyle. Salonda bile tek kalmak istemiyor :( ben neredeysem o orda biraz bunaltıcı inşallah geçer
alibeyannesi 2bebeannesiii ya biz epey erken başlamışız sanırım önceden babası uyutabiliyordu smdi uyutcagi zaman direk başlıyor anne diye ağlamaya:( ne smn düzelir acaba
2bebeannesiii alibeyannesi Hiç bilmiyorum ki 🤷♀️ bi ara babası öpünce kimse yok mu yardım edin diye ağlıyodu 😂
2bebeannesiii DogaLina 10 gün sonra tam 2 yaşında olacak 1 dk bırakmıyo beni . O görmeden başka odaya gitsem arkamdan gelip seni arıyodum diyo 😂