Ben gecen hafta bebegime rotarix ilk dozunu yaptirdim .ben de ayni gun biontech ilk dozu oldum solak oldugum icin sag kola yaptirdim asimi. Bebegim o gunden beri sag gogsumu aslaa emmek istemiyor o tarafa alinca cildiriyo resmen ancak gece uyku arasinda oyle alirsa veriyorum diger gogusumu emiyor. Ama istahi cok azaldi cok istahli bi bebekti simdi oyle degil basina gelen var mi boyle bisey ne yapmaliyim.